Friday 17 May 2013

Sambutan Hari Guru


Assalamualaikum , Dear Diary :)


Semalam 16 Mei , Semua sekolah di Malaysia telah pun menyambut 'hari guru' kan ? Ok . Seriusly aku cakap , aku rindu semua kenangan semalam . kenangan yang aku takkan pernah lupakan ! Sangat sangat rindu ! Kenapa aku rindu ? Sebab semalam sambutan hari guru sangat meriah semua sporting , cikgu , murid semua sporting yang paling aku 'syok' dekat part semua cikgu nyanyi 'GURU MALAYSIA' dan main sukanneka !! k awesome k ?

Mula - mula lepas rehat form 2 baru semua murid turun ke tapak perhimpunan , and then ucapan dari penolong kanan , disiplin . bla bla blaaa and blaaa !. Ok lepas ucapan ada persemabahan dari kelas 201 . Pastu cikgu cikgu di minta nyanyi lagu 'GURU MALAYSIA ' <- ini best ! Pelajar-2 semua nyanyi jugak macam 'rap' dia ! Lepas nyanyi acara 'GURU tingkatan potong kek' lepas tu makan .. Masa aku tgh makan kek tu tangan aku berlemuihh *kotor sbb kek kena tgn*. Lagu untuk senamrobik dah mulaaa . apalgi kalut lahhh cari tisu lap tangan and then terus masuk buat senamrobik , lepas senamrobik acara sukaneka HAHAHAA tang sini best semua cikgu sportingg wooo bestt wooo . Aku ni pengawas ada lah kesempatan gi duduk tepi cikgu and depan cikgu tengok cikgu main hehehehehe !! Ok . lah dah malas nak taip pepanjang tgk gambar jom ? Gambar yang aku post ini sikit kalau nak tengok gambar banyak-2 tengok disini -> Album Sambutan Hari Guru.









Wohoo , walaupon hari guru baru berakhir semalam , aku tak sabar nak tunggu hari guru tahun depan pulak ! aum ! Hari guru dah lepas . So waiting for 'Bulan Ramadhan' ! Eh ! Sebelum tunggu bulan ramadhan . Hari isnin ni . pada tanggal 20 Mei aku akan menghadapi peperiksaan lah !! Doakan aku kawan-kawan . 

Ok lah . tata diaries ! :)

Selamat Petang :*