Wednesday 14 August 2013

First Try !!!!!!!!!!! Try Apaa ???? Klik Sini untuk tengok!


Hai , assalamualaikum .




aku menaip entry ini tanpa buka suara sikit pun . hahahaha , hanya menelur air liur *uwek* ,
hahaha sejujurnya aku tak dak suara buat masa sekarang siksa k siksa T^T

Ok , aku bukan nak cerita itu tapi aku nak cerita tentang perkara yang agak susah bg aku first time dan pertama kali aku buat , nak tau apa jom tengok . hehhehe !!

Sebelum you ollss tengok . baca bismillah dulu kang pengsan kang sebab buruk sangat . HAHAHAHAH . k



Ni semalam aku buat . :)  guna excel agak susah entah mungkin dia pakai shawl belit dalam kot . hahahahahaa. k .


Ni first time guna Paint Tool Sai <-- kan ? yes PTS . first time buat doodle free hair sebenarnya nak buat dia pakai peplum tak jadi pulak hentam sajalahhhhhhhh :p

tak silap ni buat hari raya kot malam hari raya. bukan malam raya , malam raya sibuk main mercun pompam pompam wkwkwkwkw  hahaha .


yang atas ni kecik je , sebenarnya aku ter buat kecik . aku tak reti transparentkan lah guna PTS you guys ajarin donggggg ..

ni pun semalam aku buat !:)



Tadaaaa , peshh vector form meh yahh . Vector siapa tu hhahaha sumpah tak cam hahahaha . vector Selena Gomez :) ok tak beberapa jadi sekurang2 nya aku mencuba ;) baru buat tadi. k  ? :)



k tu je nak share kbye !


eh eh , siapa yang tau macam mana nak transparent kan guna paint tool sai mohon share k bye ! 










1 comment

15 August 2013 at 07:07

paintool sai mmg tak blh transparent. :) btw nice :)

Post a Comment