Saturday 1 June 2013

Thanks For Blogger Hana Jalil


Assalamualaikum ;)

Hai .

Wah ada perubahan kan dekat blog aku ?  Yeahh . Blog aku telah diedit oleh ( click ) kalau nak tahu ! Kalau dah singgah blog kak itu . Jangan lupa follow okey !? Dulu aku ada blog , mesti anda semua dah tak kenal . huwaaa T_T , blog aku dah kena hack oleh ......... (google) mungkin ? entahlah . Lepas dah kena hack . aku rasa tak bersemangat nak berblog , tapi kadang kadang rindu nak menaip , so terus kan lah buat blog . Bila dah buat pehhh gua sudah tak reti edit blog derrr . Sedih tahap kura kura dah ni . Tapi lepas ni , mesti bersemangat nak menulis di blog sebab blog dah nampak comel hihi . ^_^


terima kasih kepada kak hana sebab sudi edit blog ni sampai jadi comel dah . hihii <3

1 comment

1 June 2013 at 10:55

Most welcome adik :)

#btw macam mana buat bila tekan link tu dia warna warni macam rainbow? akak try semalam tk jadi pung. huk3. *jeles*

Post a Comment