Monday 16 September 2013

Emirates Family Forever.


Assalamualaikum . Heyyols ! :)

Hari ini aku nak story pasal #EmiratesFamily sikit ! Ni group bukan cerita ka apa. Nak join ? klik sini GROUP EMF . Ok pada tarikh yang ke 16/9/2013 , group EMF buat gath kali ke 5 ! yeah 5 !
Gath pertama aku tak pernah pi sebab masa tu pun tak kenal , tak aktif sangat dalam group tu.

Gath kedua pun aku jarang tapi masa tu kenal SIKIT ja tak banyak , ni gath nak berbuka puasa.

Gath ketiga !! haa ke-3 ni baru aku pi tapi malu malu kucing sikit ! HAHAHA malu k malu !

Gath keempat ,hari sabtu.. aku nak pi memang dah nak pi tapi apakan daya masa tak akan kembali , transport pulak tak ada.

Gath ke5 haa ni cita dia gath kelima buat pada tarikh 16/9/2013 (hari isnin) ! Haa sebelum aku terlupa gath ke empat besday Abi ( Leader Group EMF) . Gath ke lima besday mama (admin group emf) ! oke memang best gila ah wehh !!

Gath ke 5 muka aku tak malu sikit maklum lah ramai kawan - kawan aku turun , Dik Eun , Bulat , petak , evans , toya , termenung  , ki'e , dekmin , dan ramai lagi lah weh ! haaa gath ke5 aku mengumpul banyak kenangan manis! Woo best gilaaa weh !!! hahaha ! karoeke apa semua , masa first datang dok lah malu2 dulu sopan jaaaa , then lepas sambut besday , depa main calit-calit kek pulak , Abe jahat dia calit kat aku yang tak tau apa2..

Aku apa lagi berjalan pi arah kek , lap dgn tangan tonyoh kat muka Abe lahh kan dah kena :p !! hahaha
malas nak bercerita panjang kita scroll tgk gambar2 gath ! dari gath pertama hingga ke5 dulu !

Perubahan ada jugak sikit gath 1 sikit makin lama makin ramai !.


GATH PERTAMA. 



GATH KEDUA 



GATH KETIGA



GATH KE EMPAT.



GATH KELIMA!




haa ramaikan !? yeayy ! tapi gath ke 4 memang ramai masa tu sebab .. semua group bergabung tak lah semua --' ! hahaha gath ke lima ni banyak sikit gambar jom layan lgi sikit.





Aku yang duduk bawah baju pink buat peace tu hahaha . tepi aku MOK gengsterr orangnya :) hehehe ! #joke






mok dengan cera ! haaa aku lah cera tu ;p




Sepet :D



Mok dengan Abi .



Mok dengan Mat kriii !




Mok dengan BAM !



Mok dengan SEPET!

Apa ni gambar mok jaa banyak HAHAHA !! tau lah comel punnnnn :p !! sekarang dah pukul 1:34 am ! esok dah lah kena gi sekolah awal stay up terus selama 3 hari berturut - turut ! ada ceramah 1M1S dapat tambah Band PBS dengan SIJIL !

Apa lagi tidur lah ~~~


ahahhaha !!

night you ollllsss!!! :)

Maaf utk penggunaan AKU bagi yang dah berusia ;)


Assalamualaikum ..