Thursday 5 September 2013

Oh September Give Away by Safiena & Friends


Hai.





Bagi 3 perkataan yang menggambarkan diri anda? 


  • Comel. hahahhaa 
  • Suka buat lawak 
  • Seorang yang baik hati aum ! hahahaha
Saya gedik sikit , dua dua nak buat kalau boleh . HAHAHAHAHA!

JANGAN MARAH . HIIHIHI



Doodle ni lebih kurang pakai baju peplum ! k sumpah cheq tak reti buat baju . hahahahaa ! ok tudung dia kaler koko,  baju langsing gitu warna kuning , kain tu nak buat kain payung sebenarnya hihi. kain kaler biru. Ok kenapa pakai baju tak ikut warna tak secocok kan ? ni zaman sudah maju , baju semua kena trend lah kan . Semua pakai dah tak ikut apa dah . janji lawa ! walaupun takdak kena mengena warna , mana datang koko , kuning , biru semua tu , janji AWESOME :* aum !!

#ok maaf saya tak reti nak buat penerangan oleh sebab tu saya ambik yang tak reti buat doodle lak, hehehe :) doodle tu 100% dari saya bukan dari cik google.


*Kalau tak boleh lukis doodle, peserta boleh nyatakan siapakah doodler/blogger yang paling kamu minati.*


 Doodle / Blogger yang saya minat adalah :-

Syarat2? Done follow and done like :)


Jom join , klik banner . sekian ~